dijous, 5 de maig del 2011

Darreres peces 1




Aquest blog no està abandonat. Açò, més enllà d'una afirmació dadaïsta, és una realitat. Malgrat que ha esdevingut un mostrari de grafits, un catàleg d'obres sobre la paret.
Aquest es correspon a un mural fet a Son Gotleu després d'un taller de grafit amb uns quants xavals, alguns d'ells també alumnes meus de l'IES francesc de Borja Moll. M'ajudaren a fer aquesta obra alegòrica als temps de sables que ens ha tocat viure. Una guerra més, però la vertadera guerra és als nostres barris, als carrers plens de persones sense feina. Ells, els fills de la crisi pogueren somniar que són els putos amos, i que pintaran quelcom que queda a la vista de tots. Em vaig inspirar en els viatges de Gulliver. Tots som gegants lligats per prejudicis dels homes petits. Les seues guerres, la seua merda insignificant ens fan més grans.
Al tanto amb les lletres estil Bronx, que esponàniament estamparen a vora. Més grans que la vida.

1 comentari:

Motxuel ha dit...

Quina canya Marc! Son Gotleu Represents!

Veig que eet vas passar pel blog. Doncs el que em comentes es tracta de blogs, blogger i wordpress, que sí, vénen prou fets, però pots modificar moltes mogudes, i tocar una mica el codi html... tenc ganes de fer una web però sencera! I acabar la meva!

Ens hem de veure per makinar ^