dilluns, 4 d’octubre del 2010

Música

És una passió. M'agrada admirar i gaudir quelcom que no se fer, m'agrada ser un profà, i treure-hi tant de plaer. M'agrada descobrir, experimentar, tastar tots els estils. Bé, supose que com a tothom. Com que un ja té la seua edat, tot començà quan gravava cassettes i els atresorava fins cremar-los tot el dia pegant voltes en el walkman. També tenia la meua col·lecció de vinils. Rodaven i rodaven sense fi. El soroll de l'agulla extreia un so màgic com el que fa la llenya al foc.
Però realment, ha estat amb el mp3 i el pirateig quan he començat a endinsar-me en nous horitzons musicals. He descarregat una vertadera barbaritat de música, he recorregut tots els estils, els clàssics, i l'avantguarda.
Ja fa una estona que em prepare recopilatoris, amb la singularitat que ara en un CD hi caben més de 100 temes. Així, tinc un registre arqueològic dels meus gustos durant els darrers anys. Costa quadrar tot això, i a més m'agrada fer-ho molt variat. Tutifruti pa la penya.
Tardor 2010.
Plou. Tot és fosc. L'estiu ha deixat cendres que es van apagant, és temps per pensar, i això no sempre és fàcil. Hi ha temes pendents, temes que un es pregunta si es podran resoldre ara que hi ha temps per estar en casa, quedar-s'hi dins, al recer. Un que escriu açò recorda els moments, els amics i amigues que no estan a prop. La distància, sempre la fotuda distància. Hem voltat massa i els bocins de la nostra vida han quedat per llocs que no es toquen, persones que no es coneixen entre si, i complicitats difícils de comprendre. Ets a punt de travessar l'abisme d'aquell que ja no té on tornar. D'aquell que ha de decidir si fer el bot definitiu o tornar enrere, sense saber si allà queda alguna cosa d'allò que ha estimat. No sap si dintre seu encara hi viu la persona que estimava els carrers, i que tot ho veia fàcil quan fluïa la nit i les trobades eren fàcils. Em sentia més pegat a l'asfalt que un xiclet. Tot ha esclatat en mil bocins i allà estàs tu amb un puto tub de superglue pensant que podràs recompondre el món. No, ningú pot.
Agranarem i farem altres coses, ja vorem on.
Tardor 2010
Seria massa llarg posar el tracklist. Només dir que comença amb música pausada, i la cosa es va animant. Això és un tast de coses que escolte i m'agraden. Espere que us agraden a vosaltres també. Ací el podeu descarregar. Bon apetit.

Remix Tardor 2010
http://www.megaupload.com/?d=QNK4YTD7

6 comentaris:

aurora ha dit...

Ole, nen!!! Mooooltes gràcies!!! Ja et diré què! Per cert, jo m'he trincat un disc dur de 2TB, only music!!!

aurora ha dit...

Esto... The file you are trying to access is temporarily unavailable.

Mira a vore si l'arregles!

Marc Peris ha dit...

<Torna-ho a provar, que a mi sí que m'ha funcionat, perla...

aurora ha dit...

Tio, no ho entenc, en el curro m'ix el link, però no puc descarregar. A casa, m'ho puc descarregar, però no m'ix el link... Finalment he optat per l'opció JDownloader. Tinc ganes!!!

Marc Peris ha dit...

M'han dit que li has de donar al botó d'actualitzar a sac, quan ja estàs en la pàgina de descàrrega.
Finalment s'aconsegueix.
Ànims.

aurora ha dit...

Baixat, per fi! A primera vista, molt bona selecció!!! De tot, però abunden coses novedoses, un encert això. Per cert, l'enllaç del disc que et comentava de SUFJAN STEVENS. Porte uns dies escoltant sols açò!

http://www.mediafire.com/?vahjeb1yvzrxczr