dijous, 6 de novembre del 2008

Des de Mèxic

Efectivament, aquest diumenge, partiré cap a Mèxic, per estar-hi unes setmanes. Serà la tercera vegada que hi viatjaré, quasi 10 anys després de la meua primera experiència amb una beca a Guanajuato, on vaig estudiar uns mesos.
En principi, no tot serà lleure, hi vaig per participar en el YEP, Festival d'Art urbà a Guanajuato.
Allà em retrobaré amb un bon grapat d'amics. Alguns els he anat veient pel món aquests darrers anys, unes vegades a València, altres a Mèxic, Veneçuela etc. Al DF m'acolliran Ivan, Cecília, Marcela, Gilberto i a Guanajuato em retrobaré amb amics ( gràcies al Facebook, gràcies a la CIA ) que fa molts anys que no veig. junts viatjarem al festival i compartirem la nostra passió per l'art.
Intentaré informar tot el possible en aquests espais, penjar fotos, registres del festival etc...
Ens veiem en les ones. Salut!

1 comentari:

aurora ha dit...

"En principi, no tot serà lleure, hi vaig per participar en el YEP, Festival d'Art urbà a Guanajuato"...

uff! quin treball més dur!
No et canses!

Besaetes.