dijous, 15 d’octubre del 2009

Renovar-se o Morir.

Hi ha una espasa de Damocles sobre el cap del govern valencià. Malgrat que diga en Mariano Rajoy que en Camps és i serà el millor candidat per a la Presidència de la Generalitat Valenciana. Puja en les enquestes, el que diu molt del nostre país, però a Rajoy li pot costar el seu camí a la Moncloa, així que som molts els que pensem que en Camps patirà un accident abans que s'acosten les eleccions generals, sobretot si pensem que qualsevol candidat que el PP es traguera de la màniga, seria probablement president.
Així, que ací va la meua aposta personal:
CANDIDATS QUE, DE PRESENTAR-SE PEL PP SERIEN PRESIDENTS DE LA GENERALITAT VALENCIANA:






El futur President i el seu Secretari General.




6 comentaris:

Juan E. Tur ha dit...

jaja. El in crescendo ha sigut bonísim.

aurora ha dit...

Mira que és entravessat el Sabater, que està en horitzontal! Jajaja

Per cert, cabron, m'has furtat la idea per al meu blog "B".

aurora ha dit...

No crec que Alarte arribara a ser president tot i que es presentara amb el PP! :P

Alfredo Leopoldo Manfredi Torrecuadrada ha dit...

JA, JA, JA... ACABE D'ARRIBAR A VALENCIA, M'HE FUMAT UN PETA D'HERBA I NO PUC PARAR DE RIURE AMB LA TEUA ENTRADA I LA GALERIA DE FOTOS DE ricARDO COSTA EN LEVANTE. JA JA JA JA JA....

Marc Peris ha dit...

I bé doncs, quina és la vostra aposta?

mireia ha dit...

jo en la linia de mafiosos del PV em quede amb Vicente Boloda balam bam bum!