dimarts, 23 d’octubre del 2007

Estrene Blog

Si, ja ho sé, potser no sóc l'escriptor més prolífic que hajau conegut, sovintegen els comentaris en aquesta direcció al meu blog. Per això us sonarà encara més insòlit el meu inconscient atreviment: He creat un segon blog. La idea podrà paréixer absurda, però feia temps tenia ganes de poder tindre un espai per escriure altres tipus de coses, més personals, i poder resenyar allò que m'interessa de la Cultura, així en abstracte... Én resum que també penjaré comentaris sobre llibres, art, còmic, cinema, música, videos i tot allò que m'interesse en el moment. Bé, els que em coneixeu podeu seguir la meua vida a:
http://marcperis.blogspot.com/
I els que no em coneixeu, doncs no sé molt bé que hi podeu fer, però bé, ja trobarem alguna cosa... Ah, bé, si no sabeu molt bé que fer i us en refieu del meu criteri, escric ressenyes de tot allò que m'haja cridat l'atenció. I això...
Bé, fins aviat. A reveure... Au revoire...

1 comentari:

Anònim ha dit...

Tema sense igual, és molt interessant per a mi))))