divendres, 27 d’agost del 2010

Coses per fer en estiu: Mural al Vedat.




El Vedat ha estat lligat per a mi a l'estiu d'una manera inqüestionable. Des que visc a Mallorca, visite la caseta cada any, sovint retornant una convivència familiar, que per raons òbvies, em fa desembocar en múltiples episodis de nostàlgia. De la mateixa manera em suggereix la necessitat de fugir de nou a una illa.
Al final de la meua estada, volia deixar quelcom meu que encara hi fos quan jo ja hagués partit. Espere que us agrade.

1 comentari:

Motxuel ha dit...

Molt guapo marc! M'agrada molt! Cada pic que en veig un de nou m'entre ganes de ser-hi present i participar-hi! A veure si arriba el dia! Ara estic aprenent a fer webs no sé si ja t'ho vaig dir... i estic amb tot el procés de selecció d'imatges (no convé ensenyar-ho tot tot) i costa decidir-me. Res a veure si ens veim aviat!

vaga vaga vaga!