dimecres, 24 de juny del 2009

Visibilitat Lésbica

Amb motiu de la propera diada per l'alliberament gai-lèsbic-transexual, el meu amic Ander em demanà una il·lustració, que aparegué el passat dilluns al Diari de Balears.
El tema era la visibilitat lèsbica, i com a mostra, cap de les entrevistades volgué que aparegués la seua foto al periòdic. Així doncs, encara queda molt de camí per a que cadascú puga estimar com vulga de manera pública. Tota la meua solidaritat envers les persones perseguides per la seua sexualitat. Que d'una vegada per totes ens deixen estimar-nos com ens vinga en gana.

1 comentari:

Sergi ha dit...

Hola Marc, soc Sergi Pitarch periodista i autor del bloc www.canviemlarealitat.com. En estos moments estic fent un treball d'investigació per a l'Acadèmia Valenciana de la Llengua sobre la importància del la blocosfera en la difusió del valencià a internet. Estic fent un inventariatge de tots els blocs fets al País Valencià o per valencians i valencianes. En un futur passaré una enquesta a tots els blocaires per conèixer les seues motivacions. Si t'interessa col•laborar només hauries de contestar a l'enquesta que us passaré a tots en un futur. Però em faria falta un correu de contacte. Si vols més informació el meu correu spitarchtreballavl@gmail.com